Відповідальність GlobalPost

Відповідальність GlobalPost

Відповідальність Globalpost обмежується безпосередніми збитками та не може перевищувати граничних значень у розрахунку на кілограм ваги відправлення. Будь-які інші види збитків або шкоди, (включаючи, крім іншого, упущену вигоду, процентний дохід і ділову перспективу), незалежно від того, чи є подібний збиток і збитки особливими або непрямими, навіть в тому випадку, якщо навіть GlobalPost було повідомлено про ризик виникнення такої шкоди або збитків як до, так і після прийому відправлення, GlobalPost не відшкодовуються. Відповідальність GlobalPost щодо будь-якого окремо взятого відправлення, обмежується фактичною вартістю і не може перевищувати:

  • суми, обчисленої з розрахунку 50 грн за кілограм ваги відправлення

По кожному відправленню не може бути заявлено більше однієї претензії, причому вироблений розрахунок визнається повним і остаточним розрахунком за всі збитки та втрати, спричинені в зазначеному зв’язку. Якщо відправник вважатиме вищенаведені граничні суми виплат недостатніми, він повинен окремо оголосити цінність вантажу і заявити про необхідність його страхування, або самостійно застрахувати вантаж. В іншому випадку всі ризики заподіяння шкоди та збитків вантажу переходять на відправника.

Термін пред’явлення претензій

Всі претензії повинні бути заявлені GlobalPost в письмовому вигляді протягом тридцяти (30) днів з моменту прийому вантажу GlobalPost; в іншому випадку GlobalPost не нестиме за претензіями жодної відповідальності.

Затримка в перевезенні вантажів

GlobalPost зробить всіх залежних від нього заходів для доставки вантажу відповідно до регулярного розкладу GlobalPost, однак такий розклад не є обов’язковим до виконання і не є частиною цього контракту. GlobalPost не несе будь-якої відповідальності за будь-які збитки або збитки внаслідок затримки з в доставці.

Незалежні від GlobalPost обставини

GlobalPost не несе відповідальність за будь-які збитки та збитки, викликані не залежними від GlobalPost обставинами. Зазначені обставини, крім іншого, включають:

  • негативний вплив електричних або магнітних полів на електронні або фотографічні зображення, дані або записи або їх стирання, будь-які дефекти або характеристики, обумовлені характером відправлення, навіть якщо про них було повідомлено GlobalPost;
  • будь-які дії або бездіяльність осіб, які не є співробітниками або підрядниками GlobalPost, а саме, вантажовідправника, вантажоодержувача, третьої сторони, митних органів або інших офіційних осіб;
  • «Форс-мажорні обставини» – землетрус, циклон, ураган, повінь, туман, військові дії, катастрофа повітряного судна або ембарго, заколот або масові заворушення, виробничі конфлікти.

Дякуємо, що обрали нас!
Наш менеджер зв'яжеться з Вами! 😄