Умови доставки
Правила та умови доставки відправлень
Для всіх тарифів і послуг служби доставки GlobalPost діють наступні правила:
- переконайтеся, що вміст посилки не заборонений до доставки. Упаковка повинна бути надійною і захищати вантаж від механічних пошкоджень, можливих при транспортуванні автомобільним та авіатранспортом. Упаковка Відправлення повинна бути промаркована для ідентифікації;
- в разі доставки Відправлення післяплатою, Одержувач повинен надати документи для оплати: документи, чек про оплату;
- в разі доставки крихких предметів в посилці, обов’язково помітити “Крихке” і повідомити кур’єра про те, що в посилці міститися тендітні предмети;
- доставка Відправлень кур’єрською службою GlobalPost здійснюється за графіком з понеділка по п’ятницю: 08: 00-18: 00. Щосуботи та неділі ми працюємо в залежності від обсягів і наявності замовлень у вихідні дні. Також діє додаткова послуга Суботня доставка з 9:00 до 16:00;
- вага посилки не повинна перевищувати 30 кг;
- перед передачею посилку кур’єр зв’язується з Одержувачем і погоджує час доставки.
Отримати додаткову інформацію про специфіку роботи та тарифи ви можете тут.
Права та обов’язки кур’єрської служби
- прийняти Відправлення у Відправника для доставки та виконати замовлення в зазначені раніше терміни;
- проінформувати Замовника про форс-мажорні ситуації, які стосуються його відправлення;
- в будь-який час вимагати у Відправника (Замовника) до огляду посилку для перевірки на предмет наявності заборонених до пересилання предметів;
- отримати своєчасну і повну оплату за доставку посилки.
Права та обов’язки Замовника
- Замовник має право вимагати від кур’єрської служби виконання замовленої їм послуги відповідно до заявлених умовами;
- Замовник має право дізнатися статус замовлення, а також відстежити місцезнаходження відправлення;
- отримати інформацію про доставку свого Відправлення за телефоном, електронною поштою, через Viber і інші доступні месенджери;
- упакувати посилку належним чином для дотримання цілісності під час її транспортування;
- до моменту приходу кур’єра підготувати контактну інформацію по Відправленню: адреса, ПІБ отримувача, контактні телефони та інші дані, завдяки яким кур’єрська служба GlobalPost своєчасно доставить посилку Одержувачу.
Відповідальність сторін
- відповідальність за дотримані вимоги до упаковки Відправлення та відсутності заборонених до пересилання предметів цілком і повністю лежить на Замовника;
- служба GlobalPost несе відповідальність у випадку втрати, вручення Відправлення не за призначенням або з недотриманням термінів доставки, в розмірі сплаченого тарифу;
- служба GlobalPost не несе відповідальності за непрямі втрати (наприклад, комерційні або моральні) в разі втрати, пошкодження, вручення не за призначенням або з недотриманням термінів доставки;
- скарги до служби кур’єрської доставки приймаються тільки від Замовника.
Більше інформації про відповідальність GlobalPost ви знайдете тут.
Предмети, заборонені до пересилання по території України
- паспорти або інші документи, які підтверджують особу;
- вогнепальна зброя, його основні частини та гострі предмети (холодна зброя);
- наркотичні, психотропні, сильнодіючі препарати;
- радіоактивні, хімічні, легкозаймисті та інші небезпечні речовини;
- тварини;
- грошові знаки України та іноземна валюта;
- швидкопсувні харчові продукти, напої;
- дорогоцінне або напівдорогоцінне каміння, вироби з них;
- прах;
- інші предмети, заборонені до транспортування чинним законодавством України.