Умови доставки

Правила та умови доставки відправлень

Для всіх тарифів і послуг служби доставки GlobalPost діють наступні правила:

  • переконайтеся, що вміст посилки не заборонений до доставки. Упаковка повинна бути надійною і захищати вантаж від механічних пошкоджень, можливих при транспортуванні автомобільним та авіатранспортом. Упаковка Відправлення повинна бути промаркована для ідентифікації;
  • в разі доставки Відправлення післяплатою, Одержувач повинен надати документи для оплати: документи, чек про оплату;
  • в разі доставки крихких предметів в посилці, обов’язково помітити “Крихке” і повідомити кур’єра про те, що в посилці міститися тендітні предмети;
  • доставка Відправлень кур’єрською службою GlobalPost здійснюється за графіком з понеділка по п’ятницю: 08: 00-18: 00. Щосуботи та неділі ми працюємо в залежності від обсягів і наявності замовлень у вихідні дні. Також діє додаткова послуга Суботня доставка з 9:00 до 16:00;
  • вага посилки не повинна перевищувати 30 кг;
  • перед передачею посилку кур’єр зв’язується з Одержувачем і погоджує час доставки.

Отримати додаткову інформацію про специфіку роботи та тарифи ви можете тут.

Права та обов’язки кур’єрської служби

  • прийняти Відправлення у Відправника для доставки та виконати замовлення в зазначені раніше терміни;
  • проінформувати Замовника про форс-мажорні ситуації, які стосуються його відправлення;
  • в будь-який час вимагати у Відправника (Замовника) до огляду посилку для перевірки на предмет наявності заборонених до пересилання предметів;
  • отримати своєчасну і повну оплату за доставку посилки.

Права та обов’язки Замовника

  • Замовник має право вимагати від кур’єрської служби виконання замовленої їм послуги відповідно до заявлених умовами;
  • Замовник має право дізнатися статус замовлення, а також відстежити місцезнаходження відправлення;
  • отримати інформацію про доставку свого Відправлення за телефоном, електронною поштою, через Viber і інші доступні месенджери;
  • упакувати посилку належним чином для дотримання цілісності під час її транспортування;
  • до моменту приходу кур’єра підготувати контактну інформацію по Відправленню: адреса, ПІБ отримувача, контактні телефони та інші дані, завдяки яким кур’єрська служба GlobalPost своєчасно доставить посилку Одержувачу.

Відповідальність сторін

  • відповідальність за дотримані вимоги до упаковки Відправлення та відсутності заборонених до пересилання предметів цілком і повністю лежить на Замовника;
  • служба GlobalPost несе відповідальність у випадку втрати, вручення Відправлення не за призначенням або з недотриманням термінів доставки, в розмірі сплаченого тарифу;
  • служба GlobalPost не несе відповідальності за непрямі втрати (наприклад, комерційні або моральні) в разі втрати, пошкодження, вручення не за призначенням або з недотриманням термінів доставки;
  • скарги до служби кур’єрської доставки приймаються тільки від Замовника.

Більше інформації про відповідальність GlobalPost ви знайдете тут.

Предмети, заборонені до пересилання по території України

  • паспорти або інші документи, які підтверджують особу;
  • вогнепальна зброя, його основні частини та гострі предмети (холодна зброя);
  • наркотичні, психотропні, сильнодіючі препарати;
  • радіоактивні, хімічні, легкозаймисті та інші небезпечні речовини;
  • тварини;
  • грошові знаки України та іноземна валюта;
  • швидкопсувні харчові продукти, напої;
  • дорогоцінне або напівдорогоцінне каміння, вироби з них;
  • прах;
  • інші предмети, заборонені до транспортування чинним законодавством України.
Дякуємо, що обрали нас!
Наш менеджер зв'яжеться з Вами! 😄